GTT in der Presse

Is SASE the solution to modern cyber threats?

November 8, 2022

The meaning of the phrase “going to work” has changed in ways we never would have thought two years ago. But as we embrace remote work, enterprises must focus attention on their increased vulnerability to cyberattacks. GTT’s Samir Desai, VP, product management, shares his take on how SASE can help businesses protect their networks from this new threat landscape in this article published by Information Security Buzz.

Sicherheit im Home-Office

Oktober 27, 2022

Die Zahl der Cyber-Angriffe auf Unternehmen hat ein Rekordniveau erreicht – flexible Arbeitsweisen spielen dabei eine nicht unerhebliche Rolle. Welche Maßnahmen IT-Verantwortliche zum Schutz aller Mitarbeiter vornehmen können, zeigt Gregor Chroner, Director Solutions Consulting – Central Europe bei GTT, in einem Artikel für LANline.

SASE gehört die Zukunft

Oktober 21, 2022

Was bedeutet eigentlich SASE? Secure Access Service Edge hat durch den Homeoffice-Trend einen Schub erfahren. Denn es unterstützt Unternehmen auf der ganzen Welt, sich vor neuen Cyber-Sicherheitsbedrohungen zu schützen. In einem Artikel für Security Insider erklärt Samir Desai, VP of Product Management bei GTT, warum SASE die Zukunft ist.

SASE schützt das Gesundheitswesen vor Bedrohungen

Oktober 4, 2022

Die Neuerungen in der Telemedezin haben in den vergangenen Jahren zu mehr Flexibilität geführt. Gleichzeitig bergen sie aber auch neue Schwachstellen, die Hacker sich zu Nutze machen. In einem Artikel für Healthcare Computing gibt Gregor Chroner, Director Solutions Consulting – Central Europe bei GTT, Einblick, wie sich das Gesundheitswesen durch SASE (Secure Access Service Edge) schützen kann.

GTT Acts as ISP for the Otoe-Missouria Reservation

September 24, 2022

SDxCentral interviews GTT about the recently announced partnership with Caliber Financial Services to bring high-speed internet connectivity to the Otoe-Missouria tribe while also upgrading the network capacity linking Caliber’s data center facilities for improved access to cloud resources.

How can you secure the network connecting your workforce?

September 22, 2022

The meaning of the phrase “going to work” has changed in ways we never would have thought two years ago. But as they embrace remote work, enterprises must focus attention on their increased vulnerability to cyberattacks. GTT’s Tom Major, VP Solutions Consulting, shares his take on how SASE can help businesses protect their networks from this new threat landscape in this article published by Fintech Herald.

GTT well-positioned to provide SASE in a dynamic world

September 12, 2022

Mark de Haan, SVP Central Europe at GTT, shared his insights with TechZine on how SASE can help companies around the globe protect themselves against new security threats.

LEWIS Communications
Tel.: +49-89 1730 1915

Toll Free: +49 800 0000221 Toll Free: +43 800 300 233 Non Toll Free: +44 800 640 6433