Communiqués de presse

Retrouvez la liste de nos communiqués de presse ainsi que nos communiqués financiers ci-dessous.

Communiqués de Presse

• RSG Group España Selects GTT Managed SD-WAN to Enhance the Digital Experience in Its Gyms

octobre 18, 2021

Leading fitness and lifestyle company, RSG Group España, has selected GTT Managed SD-WAN to connect its headquarters in Madrid and 40 gyms across Spain to drive further enhancements of the digital experience for its membership and staff.
  • GTT Completes Sale of Infrastructure Division

septembre 17, 2021

GTT has announced the completion of the sale of its infrastructure division to I Squared Capital. The division consists of a pan-European, North American, and subsea fiber network and data center assets and associated infrastructure services provided to customers.
  • GTT Launches Secure Co-Manage Feature for SD-WAN and Security Services

juillet 21, 2021

GTT has added a Secure Co-Manage feature to its EtherVision portal to provide customers with enhanced network security visibility and the ability to make real-time changes to network configuration and firewall policies.
  • GTT accompagne SGN dans sa transformation cloud avec ses services de sécurité et de réseau infogérés

avril 7, 2021

SGN qui possede un des plus grands réseaux de gaz de Royaume-uni a rénouvelé et prolongé son accord des sérvices de cloud avec GTT. GTT va continuer à fournir à SGN des services de haute performance et de connectivité résiliente, WAN et LAN, DDoS mitigation et également des services professinnels pour faciliter la strategie de transformation cloud.
  • GTT Announces Leaders for Americas and Europe Divisions

mars 16, 2021

GTT announced today the appointment of Dave Salustri as Division President, Americas and Tom Homer as Division President, Europe. In their new roles they will focus on defining and executing the go-to-market strategy, expanding the breadth of services provided to GTT’s existing customer base, and acquiring new customers.
  • Charter Schools USA Selects GTT SD-WAN to Improve Network Agility and Security

mars 10, 2021

Through its partnership with information technology provider 10jin Solutions, Charter Schools USA selected GTT to upgrade its network infrastructure with SD-WAN to meet the in-class and remote learning needs of its students, teachers, and administrative staff.
  • Performive choisit le service d’atténuation d’attaques DDoS de GTT pour renforcer la sécurité de son réseau

février 17, 2021

Performive, important fournisseur de services multi cloud managé, a choisi GTT pour renforcer la sécurité de son réseau afin de se protéger contre les attaques par déni de service DDoS (distributed denial of service).

Contact média

Ed Stevenson, LEWIS
+44-207-802-2626

Archives de communiqués de presse