Chiudi questa casella di ricerca.

GTT Communications, Inc., a leading global provider of managed network and security services to multinational organizations, has announced that its SIP Trunking customers can now enjoy Zoom Phone Bring Your Own Carrier (BYOC) services with even more ease with the introduction of Zoom Phone Provider Exchange capabilities. The peering relationship between GTT and Zoom now allows GTT customers to use the self-service means of Provider Exchange to easily enable GTT as the global voice provider inside their Zoom Phone platform.

Zoom Phone and GTT SIP Trunking provide low latency global calling on six continents across GTT's voice network, supported by GTT's global Tier 1 IP backbone. Zoom Phone BYOC allows customers to use GTT for phone numbers, including number porting and global and emergency calling. Any organization with locations and employees in countries supported by GTT can use Zoom Phone through BYOC connectivity.

“With GTT’s SIP Trunking and Zoom’s BYOC services, enterprises now have a clear and simplified migration path to a cloud solution from their organization’s legacy on-premises PBX, allowing them to stay productive, efficient and connected,” said Mark Jenkins, Head of Strategic Alliances, Zoom.

"Delivering critical business communication capabilities over a single global IP connection, GTT SIP Trunking improves collaboration and infrastructure efficiency," said Todd Kiehn, Senior Vice President of Strategy and Product, GTT. "GTT's fully redundant, global and robust SIP-based network has been purpose-built to meet the demands of bandwidth-intensive applications like Zoom Phone, providing a better-quality user experience for enterprise customers."

Customers can now enjoy all the features of Zoom Phone while benefiting from GTT’s global voice solution for outbound calling, as well as free office-to-office calls, new and ported Direct Inward Dialing numbers and toll-free services.

A proposito di GTT

GTT è un fornitore di servizi di rete e di sicurezza gestiti per le organizzazioni globali. Progettiamo e forniamo soluzioni che sfruttano tecnologie avanzate per il cloud, il networking e la sicurezza. Le nostre soluzioni trovano un naturale complemento nella nostra suite di servizi professionali e team di vendita e assistenza eccezionali nei mercati locali di tutto il mondo. Serviamo migliaia di aziende nazionali e multinazionali con un portfolio che include SD-WAN, sicurezza, Internet, voce e altre opzioni di connettività. I nostri servizi sono abilitati in modo unico dalla nostra dorsale IP Tier 1 globale di prim'ordine, che raggiunge oltre 260 città in sei continenti. La cultura aziendale si basa su un'esperienza di servizio incentrata sul cliente, rafforzata dal nostro impegno per l'eccellenza operativa e il miglioramento continuo delle nostre pratiche aziendali, ambientali, sociali e di governance.For more information, visit www.gtt.net.

Richieste dei media GTT per le Americhe: Brughiera di Mary Lynn, GTT +1-646-214-4078 [email protected]
Richieste dei media GTT in Europa: Siria Nielsen, GTT +31-6-2835-4259 [email protected]
Relazioni con gli investitori GTT: Charlie Lucas, vicepresidente delle finanze di GTT [email protected]

COME CI VALUTA GARTNER