Copertura stampa

Copertura Stampa

SD-Wan, la giusta tecnologia e il supporto fanno la differenza

settembre 8, 2022

Ogni progetto SD-WAN è unico, con molti fattori da considerare per un rollout di successo. Eugenio Pesarini, Direttore Solution Consulting di GTT, indica gli elementi da tenere in considerazione nella migrazione a SD-WAN. Leggi l'articolo pubblicato da ICT Business.

Ma l'approccio SASE funziona davvero? Sì, però

settembre 7, 2022

L'efficacia delle implementazioni SASE dipende dalla strategia di sicurezza e dall'approccio alla trasformazione della rete in logica SD-WAN: Eugenio Pesarini, Director Solution Consulting di GTT, Sud Europa, approfondisce questo tema su Impresacity.

LFB trasforma la sua rete con i servizi Global Internet e Managed SD-WAN di GTT

settembre 7, 2022

Office Automation parla della collaborazione fra LFB, società leader nel settore biofarmaceutico, e GTT. Leggi l'articolo per scoprire come LFB ha aggiornato la sua rete con GTT SD-WAN.

Identifying threats and finding solutions

settembre 6, 2022

Samir Desai, vice president, product management at GTT, is among the cybersecurity experts quoted in a recent feature article on identifying cyber threats published by Control Engineering Europe. In the article, Samir discusses cybersecurity best practices and the need to rethink legacy cybersecurity solutions with new approaches like SASE.

C-suite career advice: Don MacNeil, GTT Communications

agosto 30, 2022

If you’re looking for career advice from GTT’s C-suite, IDG Connect published a Q&A interview with GTT’s COO Don MacNeil in which he shares lessons learned from his career as a leader at GTT and other companies.

Can SASE really to curb cyber threats?

agosto 26, 2022

GTT’s SVP Global of Product Management Todd Kiehn gives insight into how enterprises can achieve a successful SASE deployment in this Telecom Ramblings article.

Euro Biopharma Leader LFB Set to Deploy GTT SD-WAN

agosto 4, 2022

Technology trade publication SDxCentral covers the announcement that leading French biopharmaceutical company, LFB is deploying GTT’s Managed SD-WAN, Cloud Connect, Dedicated Internet Access, broadband, and professional services.

Contatti Media

Ed Stevenson, LEWIS