Loxam vernieuwt zijn High Availability Managed SD-WAN Network met GTT

De netwerkovereenkomst bestrijkt meer dan 115 Europese Loxam-locaties

Amsterdam, 11 januari 2022

GTT Communications, Inc., internationale leverancier van cloud-netwerken voor multinationals, heeft aangekondigd dat Loxam samen met GTT zijn beheerde SD-WAN- en netwerkbeveiligingsoplossing zal vernieuwen. De overeenkomst heeft betrekking op meer dan 115 Europese vestigingen van Loxam in Nederland, België, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Luxemburg en Zwitserland.

"GTT is een bewezen vertrouwde partner en voldoet aan onze veranderende zakelijke behoeften."
- Jean-Luc Sanchez, CTO, Loxam

Loxam is een marktleider in de verhuur van commercieel materieel en gereedschap voor de bouw en publieke werken met vestigingen in meer dan 30 landen. GTT’s beheerde SD-WAN verbindt de vestigingen van Loxam met zijn bedrijfskritische applicaties, die worden gebruikt voor het beheer van boekingen van apparatuur, betalingen en digitale werkruimtes. GTT levert op elke locatie beheerde firewalls en diverse redundante links met behulp van DIA en MPLS. De redundante links, die worden gecombineerd met SD-WAN traffic steering, creëren een uiterst veerkrachtige configuratie die voldoet aan de netwerkbeschikbaarheidseisen van Loxam.

Loxam, Europa's toonaangevende leverancier van apparatuurverhuur, gebruikt SD-WAN om zijn interne supply chain-processen digitaal te transformeren.

"Bij Loxam zijn we bezig met de digitale transformatie van onze interne supply chain-processen en vernieuwing van ons netwerk, zodat we onze real-time toegang tot data voortdurend kunnen verbeteren", aldus Jean-Luc Sanchez CTO bij Loxam. "GTT is een bewezen vertrouwde partner en voldoet aan onze veranderende zakelijke behoeften. GTT is dan ook sterk betrokken om ons te helpen onze zakelijke doelen te bereiken."

"GTT is dan ook sterk betrokken om ons te helpen onze zakelijke doelen te bereiken."
- Jean-Luc Sanchez, CTO, Loxam

"Een hoge beschikbaarheid van de connectiviteit is nog nooit zo cruciaal geweest in de dienstensector om de digitale transformatie mogelijk te maken," zegt Tom Homer, Division President Europe, GTT. "We zijn trots dat we Loxam kunnen blijven ondersteunen met onze expertise op het gebied van beheerde SD-WAN-diensten, zodat zij hun digitaliseringsstrategie kunnen voortzetten.”

Over GTT

GTT levert een veilige, wereldwijde verbinding en verhoogt de netwerkprestaties en -flexibiliteit van mensen, locaties, applicaties en cloudomgevingen. GTT heeft een wereldwijd Tier 1 internetnetwerk en biedt een uitgebreid pakket aan netwerk- en beheeroplossingen voor de cloud, die gebruik maken van geavanceerde technologie voor software-defined netwerken en beveiliging. GTT helpt duizenden organisaties met een portfolio dat bestaat uit SD-WAN en andere WAN-diensten, internet, security en telecomdiensten. Klanten profiteren van klantgerichte service die wordt ondersteund door het streven naar operationele uitmuntendheid.

Over Loxam

LOXAM, nummer 1 in Europa en nummer 4 wereldwijd, is marktleider voor de verhuur van materieel en gereedschap voor bouw en openbare werken, industrie, landschapsarchitectuur en diensten. Met een omzet van 2 miljard euro in 2020, 1.150 vestigingen en 11.050 medewerkers is de LOXAM Groep gevestigd in 30 landen en beschikt zij over het grootste machinepark op de markt, met meer dan 650.000 stuks materieel om te anticiperen op, te ondersteunen bij en te voldoen aan de groeiende vraag van bedrijven die de aanschaf, het beheer en het onderhoud van hun materieel willen uitbesteden. www.loxam.be/nl

Call
Sales Enquiries: