Call

Support:

Sales Enquiries:

Support:

GTT levert SD-WAN en SIP Trunking aan Greenyard voor een kosteneffectieve cloudstrategie

McLean, VA, October 15, 2019

GTT Communications, Inc. de toonaangevende internationale cloud networking leverancier voor multinationals, maakt vandaag bekend dat Greenyard (Euronext Brussels: GREEN), internationaal marktleider in verse, vriesverse en bereide groenten, fruit, bloemen en planten, heeft gekozen voor GTT’s managed SD-WAN diensten in 80 vestigingen in Europa en Noord-Amerika. GTT ondersteunt bovendien het unified communications platform van Greenyard met SIP Trunking diensten voor 6.000 telefoonnummers met wereldwijde dekking.

GTT SD-WAN biedt een stabiel en veilig netwerk waarmee het personeel van Greenyard overal ter wereld iedere dag probleemloos applicaties kan gebruiken. Het netwerk is op iedere Greenyard vestiging redundant uitgevoerd in een active-active configuratie om de beschikbaarheid van het netwerk te garanderen. De internationale Tier 1 IP backbone van GTT zorgt voor betrouwbare en veilige verbindingen met toonaangevende cloud service providers om toepassingen altijd optimaal te laten presteren.

“Greenyard heeft beslissende stappen genomen om onze ICT infrastructuur te consolideren, transformeren en moderniseren, zodat we cloudapplicaties kunnen draaien die essentieel zijn voor de concurrentiepositie van onze organisatie in de toekomst”, zegt Luc Verbist, group director ICT bij Greenyard. “De SD-WAN en SIP Trunking oplossingen van GTT en hun toonaangevende internationale netwerk vormen de basis van onze cloudstrategie en de daaruit resulterende kostenbesparingen.”

“We zijn blij onze relatie met Greenyard te kunnen uitbreiden met SD-WAN en SIP Trunking als onderdeel van hun kostenefficiënte cloudmigratie strategie”, zegt Rick Calder, CEO en directeur van GTT. “We kijken ernaar uit om de ICT transformatie van Greenyard verder te ondersteunen en hun mensen overal te wereld met elkaar en alle applicaties in de cloud te verbinden.”

Over GTT
GTT verbindt mensen en bedrijven wereldwijd met iedere applicatie in de cloud. Onze klanten profiteren van de beste service experience, gebouwd op onze kernwaarden van eenvoud, snelheid en flexibiliteit. GTT bezit en beheert een wereldwijd Tier 1 internetnetwerk en voorziet klanten overal ter wereld van een uitgebreid pakket aan cloud netwerkdiensten. Bezoek www.gtt.netvoor meer informatie over GTT (NYSE: GTT)..

Over Greenyard
Greenyard (Euronext Brussels: GREEN) is een mondiale marktleider in verse, vriesverse en bereide groenten & fruit, bloemen & planten. Greenyard bedient een klantenbasis die onder andere de belangrijkste retailers in Europa omvat en biedt efficiënte en duurzame oplossingen voor klanten en leveranciers door aanbod van superieure producten, toonaangevende innovaties, operationele uitmuntendheid en een uitstekende dienstverlening. Onze visie is mensen helpen gezonder te leven door hen te laten genieten van groenten en fruit op elk moment, op een makkelijke, snelle en aangename manier, met respect voor de natuur. Greenyard telt ca. 9.000 werknemers en is actief in 25 landen wereldwijd. Greenyard beschouwt haar werknemers en de relaties met haar belangrijkste klanten en leveranciers als haar belangrijkste activa die haar in staat stellen een omzet van ca. € 4 miljard op jaarbasis te realiseren. www.greenyard.group